Nowe produkty

Regulamin

1. Sklep internetowy działający pod adresem www.kinkykitty.pl prowadzony jest przez firmę: Ewa Cichoszewska "Kinky Kitty", Aleje Jerozolimskie 85 lokal 21, 02-001 Warszawa, NIP: 7451814292, REGON: 362643654.

2. Kontakt ze sklepem możliwy jest za pomocą e-maila o adresie: kinkykitty.shop@gmail.com oraz za pomocą form kontaktowych wskazanych w zakładce Kontakt.

3. Klient składa zamówienia za pośrednictwem strony kinkykitty.pl.



ZAMÓWIENIA

1. Przed złożeniem zamówienia Klient jest proszony o dokonanie rejestracji, gdzie podaje poprawne i kompletne dane osobowe, które są niezbędne w procesie realizacji zamówienia.
2. Dane osobowe są chronione i jeśli Klient wyraził zgodę, wykorzystywane wyłącznie w celach informacyjnych i marketingowych na potrzeby firmy Kinky Kitty oraz zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.09.1997r. (Dz. U. nr 133 poz. 883).
3. Wszystkie dane osobowe są tajne i nie udostępniamy ich innym podmiotom.
4. W każdym momencie Klient ma możliwość wglądu oraz zmiany swoich danych osobowych oraz zażądania ich usunięcia.
5. Rejestracja w Sklepie jest darmowa i nie zobowiązuje do zakupów.
6. Po wybraniu towaru, określeniu atrybutów (np. rozmiar) należy kliknąć w ikonkę koszyka, aby dodać  produktu do koszyka . Na stronie z zawartością koszyka należy wybrać  sposób przesyłki i formę płatności. Klikając w „wyślij zamówienie” Klient składa zamówienie.
7. Składając zamówienie Klient zobowiązuje się do zapłaty oraz akceptuje wszystkie punkty regulaminu.
8. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu lub je anulować wysyłając wiadomość na e-mail: kinkykitty.shop@gmail.com, do momentu wysłania towaru.
9. Podane ceny towarów są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT i nie zawierają kosztów przesyłki.
10. Dla zamówień z przedpłatą termin płatności wynosi 14 dni. Jeśli w terminie 14 dni od złożenia zamówienia nie otrzymamy pieniędzy - zamówienie zostaje usunięte i nie będzie realizowane (liczy się termin zaksięgowania wpłaty na naszym koncie).
11. Do każdej przesyłki dołączona jest papierowa umowa kupna-sprzedaży.
12. Cena towaru oferowanego w sklepie jest wiążąca w momencie składania zamówienia.
13. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i przecen oraz do zmiany cen towarów oferowanych w Sklepie.



PŁATNOŚCI, SPOSOBY DOSTAWY

1. Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.
2. Sklep umożliwia formy płatności przelewem bankowym lub wpłatą na rachunek bankowy sprzedawcy, należy umieścić w tytule przelewu: imię i nazwisko Klienta oraz numer zamówienia.

Należność należy przelać na rachunek bankowy:
60 1140 2004 0000 3002 7587 6983 (Mbank)        
Ewa Cichoszewska "Kinky Kitty"
Aleje Jerozolimskie 85 lokal 21
02-001 Warszawa

3. Paczki i listy polecone wysyłane są  priorytetem za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A., codziennie od poniedziałku do piątku. Paczki wysyłamy w następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Kinky Kitty. Przesyłki polecone priorytetowe teoretycznie dochodzą na następny dzień roboczy od wysyłki, w najgorszym wypadku przesylka idzie do 3-ech dni roboczych.

Koszty wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej wynoszą:

0-350 gramów - 10,00zł
351-1000 gramów - 14,00zł
1001-2000 gramów - 18,00zł



ZWROTY I WYMIANY

1. Zgodnie z Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta"  Kupujący, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w sklepie internetowym. Odpowiedni formularz dołączany jest do każdej przesyłki, należy odesłać go do nas pocztą razem ze zwracanym produktem na adres: Ewa Cichoszewska "Kinky Kitty", Aleje Jerozolimskie 85 lokal 21, 02-001 Warszawa.
2. Zwracaną rzecz należy odesłać nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej     umowy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia   rzeczy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od     niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodził się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
4. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Powyższe wymagania co do zwrotu nie naruszają, ani nie ograniczają praw Klienta do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami prawa.



REKLAMACJE

1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, wobec Klientów będących konsumentami, sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady.
2. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (dz.u. 2014 r. poz. 827 ze zm.) wobec Klientów będących konsumentami, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową. W przypadku Klientów nie będących konsumentami, sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o wadzie w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową, wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu.
Klient zgłaszając reklamację zobowiązany jest przesłać towar wraz z dowodem zakupu oraz prawidłowo wypełnionym formularzem reklamacji na adres: Ewa Cichoszewska "Kinky Kitty", Aleje Jerozolimskie 85, 02-001 Warszawa. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
W przypadku uznania reklamacji, zgodnie  z żądaniem kupującego, towar  uszkodzony zostanie nieodpłatnie naprawiony lub wymieniony na nowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi koszty uznanej reklamacji w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepisy.
5. Koszty związane z reklamacją, Sklep zwraca przelewem na konto w ciągu 2 dni po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.